Viestintä- ja markkinointikoordinaattori [Finland]


 

Tampereen yliopisto ja Tampereen ammattikorkeakoulu muodostavat yhdessä Suomen toiseksi suurimman monitieteisen, innostavan ja vaikuttavan tutkimus- ja oppimisyhteisön. Korkeakouluyhteisömme osaamiskärjet ovat tekniikka, terveys ja yhteiskunta. Lue lisää: http://www.tuni.fi

Haemme

$ads={1}

viestintä- ja markkinointikoordinaattoria

Tampereen yliopiston viestintä ja markkinointi -yksikköön. Yksikkömme monipuoliset työtehtävät ulottuvat koko korkeakouluyhteisön toimintaan ja tukevat sitä. Yhteistyötä tehdään myös useiden sidosryhmien kanssa.

Tehtävä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana kehittämässä yliopiston näkyvyyttä, tunnettuutta ja vaikuttavuutta sekä viestiä yliopiston koulutuksesta ja tutkimuksesta.

Kyseessä on sijaisuuteen perustuva määräaikainen työsuhde 15.5.2024 saakka. Aloitus tapahtuu sopimuksen mukaan elokuussa 2023.

Tehtävänkuvaus

Viestintä- ja markkinointikoordinaattorin tehtäväkenttä on laaja ja monipuolinen. Siinä korostuvat sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin vahva tuntemus sekä kiinnostus näiden antamiin mahdollisuuksiin ja vaatimuksiin. Yliopiston virallisista some-tileistä vastuullasi ovat Facebook ja Instagram.

Tehtäviisi kuuluu Tampereen yliopiston sosiaalisen median ajankohtaisviestinnän suunnittelu, toteutus ja asiakaspalvelu. Suunnittelet ja pidät some-koulutuksia sekä sparraat yliopiston yksiköitä some-kanavien hyödyntämisessä. Työparinasi toimii yliopiston sosiaalisen median asiantuntija.

Toinen tärkeä osa-alue työssäsi on opiskelijamarkkinointi some-kanavissa sekä Google-markkinointi. Teet kampanjasuunnittelua, tuotat, koordinoit ja optimoit sisältöjä sekä raportoit tuloksista ja osallistut markkinoinnin kehittämiseen. Lisäksi koulutat, koordinoit ja kehität opiskelijalähettilästoimintaa somekanavissa.

Edellytykset

Edellytämme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa, monipuolisia yhteistyö- ja viestintätaitoja sekä erinomaista suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.

Tunnet hyvin sosiaalisen median kanavat ja ymmärrät niiden mahdollisuudet ja haasteet.

Odotamme, että sinulla on vähintään kolme vuotta työkokemusta sosiaalisen median sisällöntuottamisesta, kampanjasuunnittelusta ja markkinoinnista sekä Google-markkinoinnista. Osaat myös hyödyntää analytiikkaa ja dataa työssäsi sekä hallitset laajoja asiakokonaisuuksia, pidät kehittämisestä ja haasteista. Pystyt työskentelemään kiireessäkin itsenäisesti, suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti. Verkostoidut mielelläsi ja sinulle on luontevaa toimia osana kansainvälistä yhteisöä.

Eduksi katsomme aiemman kokemuksen korkeakoulun tai muun ison organisaation some-viestinnästä ja markkinoinnista sekä asiantuntijoiden kouluttamisesta ja opastamisesta.

Tampereen yliopisto on ainutlaatuinen, monialainen ja rohkeasti tulevaisuuteen katsova, kehittyvä yhteisö. Meille tärkeitä arvoja ovat avoimuus, kriittisyys, moninaisuus, oppijalähtöisyys, rohkeus, sivistys ja vastuullisuus. Toivommekin, että voit osaltasi sitoutua näihin arvoihin ja edistät niiden mukaista toimintaa omassa tehtävässäsi.

Tarjoamme

Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä aktiivisessa ja innostavassa työyhteisössä. Työssä sinua tukevat esihenkilön lisäksi ammattitaitoiset kollegat. Työskentelemme sekä etänä että Tampereen yliopiston kolmella kampuksella, joissa käytettävissä ovat edulliset ravintola- ja kahvilapalvelut. Hybridisopimuksella työskennellessä voimme työntekijän halutessa varustella etätyöpisteen. Henkilöstöetuihimme kuuluvat myös mm. liikunta-, kulttuuri-, ja hyvinvointietu (Smartum), kattavat työterveyshuollon palvelut sekä "tunti työajasta liikuntaan" -etu. Lue lisää työskentelystä meillä https://tyopaikat.oikotie.fi/oikotie_tyopaikat_stat/1769196/redirect?red....

Tervetuloa työyhteisöömme luomaan merkityksellistä uraa sekä vaikuttamaan yliopistomme ja yhteisen kulttuurin kehittymiseen.

Kyseessä on sijaisuuteen perustuva määräaikainen, 15.5.2024 saakka kestävä työsuhde, jonka aloitus tapahtuu sopimuksen mukaan elokuussa 2023. Työskentelypaikka on Tampere. Tehtävässä sovelletaan työsopimuslain mukaista koeaikaa.

Tehtävän palkkaus määräytyy yliopistojen yleisen työehtosopimuksen https://tyopaikat.oikotie.fi/oikotie_tyopaikat_stat/1769196/redirect?red.... Tehtävän alustava vaativuustaso on 7.

Lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen työstä suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa.

Hakuohjeet

Jätä hakemuksesi Tampereen yliopiston sähköisellä hakulomakkeella (linkki löytyy tämän ilmoituksen alta). Liitä hakemukseesi ansioluettelosi. Tehtävän hakuaika päättyy 26.7.2023 klo 23.59.

Lisätietoja tehtävästä antaa markkinointipäällikkö Marika Nygård, [email protected] p. 050 569 9977 (tavoitettavissa puhelimitse parhaiten keskiviikkona 28.6.2023 kello 12-14).

Yhteystiedot: Marika Nygård [email protected] 050 569 9977
Työpaikan osoite:
Palkkaus: yliopistojen palkkausjärjestelmän mukaa
Työ alkaa: Työskentelyn aloitus sovitaan yhdessä
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: Määräaikainen
Hakuaika päättyy: 26.07.2023 20:59
Jätä hakemus: https://tuni.rekrytointi.com/paikat/?o=A_A&jid=1977&jbid=8#login_form
Ilmoitus jätetty: 22.06.2023 00:00
Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: 2b01ea01-bc67-4280-bfe7-5a54f8b9d680

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä

.


Tampereen korkeakoulusäätiö sr
Suomi
Kokopäiväinen, Määräaikainen ja projektityö, Etätyö

Julkaistu 22.06.2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال